به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، در فاز 4 مجتمع، حدود 100 کارگر و نیروهای اجرایی با تلاش و تکاپوی مستمر در حال فعالیت هستند تا دبیرستان دخترانه این فاز تا مهرماه 1405 به بهرهبرداری برسد و با آغاز سال تحصیلی، صدای شور و هیاهوی دانشآموزان در فضای مدرسه طنینانداز شود.
پیشبرد این کلان پروژه، نیازمند همت بلند خیرین و همراهی واقفان مجتمع است؛ چراکه تکمیل هرچه سریعتر آن، زمینهساز آغاز فعالیتهای فرهنگی و آموزشی اثرگذار و امیدآفرین برای آیندهسازان خواهد بود.
